Történetek....

Sweet Cat Blog's

Secret Dreams

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Chat

Tündérlány....

2009.11.23. 10:43 | SweetCat | Szólj hozzá!

Magas, hosszú lábú lány. Csillogó, nagy zöld szeme, húzott. Szinte vibrál. Nem tud az ember belenézni sokáig. Mintha a lelked legmélyebb bugyraiba látna vele. Csillogóan vörös haja, szinte már piros. Titokazatos.

Ezt mondta rólam egyszer valaki.

Ez volnék én.

A nevem Anael.

Az angyalkönyv szerint a nevem jelentése, szexualitás :)

Nem fűzök hozzá semmit. Nem fedem fel senki előtt az igazi énem, nem kész még rá ez a világ. Aki "ismer", nem gondolna soha rólam olyasmit, amiket teszek minden nap.

De magamban már nem tarthatom a sok kalandot, ezért le kellett írnom, hogy megkönnyebbüljek.

Rögtön a mai reggelemmel kezdeném. Egyedül élek, illetve nem igaz, de társam az nincs. Csak pár "háziállatom". Azért így írom, mert a halandók hívják őket háziállatnak, csak páran tudjuk, hogy kik ők igazából. A barátaim!!!

A macskám ébresztett.

Gazdájához hasonlóan, vörös szőrű, zöld szemű szépség. Csak Sicc-nek hívom. Az utcán találtam, egészen pici korában. Még enni sem tudott egyedül. Nem akartam haza vinni, de ő csak jött utánam. Én meg csak hessegettem el, hogy sicc. Nem érdekelte. Hát hazavittem. Neveletlen kis dög volt. Mindenhová felmászott, mindenbe belekotnyeleskedett. Annyit mondtam neki, hogy sicc, míg végül nem is adtam neki más nevet.

Szóval Sicc ébresztett. Nyalogatta az orromat. Tudja, hogy utálom, mert büdös a szája, de olyan mint a gazdája, nem ért a szép szóból :)

Felébredtem a halas whiskas szagú lehelletére. Rögtön mentem arcot mosni, de legalább felfrissültem, tudja ő mi kell nekem korán reggel.

Egy 3 emeletes társasházban lakom. Sok nyugdíjassal. Nincs is talán fiatal szomszédom. A harmadik emelet tetőtér szerű. Hol máshol, ha nem itt laknék. Mikor megvettem a lakást, ebbe szerettem bele. A tetőablakokon napközben csillogóan szöknek be a napsugarak. Éjszaka pedig a csillagok mosolyognak rám fenntről. Az egyik ilyen ablak alá tettem az ágyamat. Ha felnézek, mindig az első pillantásom az égre esik. Kivéve mikor Sicc szőrös, büdös pofájára :)

Téli, hideg nap van. Havas az ablakom. Hűvös van a lakásban is, ezért a kedvenc macskás térdzoknimat húzom fel. A reggeli kávémat csinálom, közben megetetem az állatokat. Sicc a lábam köré tekeredik, kígyó módjára és hevesen dorombol. Egyértelmű, hogy övé az első adag kaja. Következnek a madaraim. 2 zöld-sárga színű hullámos pagáj. Ők egy pár. Frappánsan Csitt és Csatt a nevük. Tudom, hogy nagyon kreatív vagyok. Sokan mondták már :)

Aztán a kanárim. Citromsárga, fehér foltokkal. Azt mondják ritka az ilyen. Nem tudom.  Csiperke a neve. Habár fiú, de ez illik hozzá.

A halak következnek. Nekik nincs nevük, szégyenlem is ezért magam rendesen. De talán mert még nem rég vannak velem, azért nincs nevük. Két fátyolos farkú aranyhal. Egyik fekete, a másik arany színű. Ha valakinek van valami tippje hogy hívják őket,  jelezzen!

Végül van még egy shar pei kutyám. Rizsa! :)

Érdekes, hogy mennyire jó barátok Siccel. Összebújva alszanak, egy tányérból esznek. Bár ami különös, Sicc sokszor eleszi Rizsa elől a kaját, mint ma reggel is... Szegény, mulya kutty meg hagyja.

Hát így élünk mi 8-an a Szeder utca 13 szám alatt. A harmadik emelet, tetőtéri lakásban. 

 Van egy kis erkélyszerűm is. Imádom. Habár hideg van és a hó is bokáig ér, de csizmát húzok, kabátot veszek és kinnt iszom meg a kávémat. Valamint elszívok egy cigit. Sajnos van egy ilyen rossz szokásom :( De elég keveset szívok. A munkahelyemen koca dohányosnak hívnak...

Milyen érdekes, hogy ilyenkor télen, ha havasak az utak, milyen csend van. Olyan békésnek tűnik ilyenkor minden és mindenki. A forró kávé gőzölög a kezemben. Sicc próbálkozik kijönni utánam. Minden lépésénél lerázza a lábáról a havat. Aztán megunja, visszamegy és Rizsa mellé ül az erkély ajtóba, onnan figyelnek.

Lassan elkortyolgatom a kávémat, elszívom a cigit és bemegyek a lakásba. Felkellene végre öltözni, el kellene indulni munkába, de ilyen szép reggelen nincs kedvem dolgozni.

Egy belvárosi irodaházban van egy emeletünk, egy egész emelet! :) Legkedvencebb barátnőmmel kezdtünk el vállalkozni pár éve. Rendezvényszervezéssel foglalkozunk. Az ötlet onnan származik, hogy mikor férjhez ment, sok macera volt a szervezéssel. Persze én segítettem mindenben neki, mint a tanaúja. Akkor határoztuk el, hogy kell ebbe a városa egy normális cég, ami ezekre a dolgokra specializálódott.

Hát belevágtunk. Eleinte csak a lakásomon csináltunk mindent. Később egy kis luk szerű irodánk volt, majd pár év alatt kinőttük magunkat is, meg a helyet is. Bővültünk és ekkor béreltük ki ezt az egész emeletet.

Teljeskörű szervezés a profilunk. Ha esküvőről van szó, akkor még ruhát is próbálhat nálunk a menyasszony, ugyanis valaha ruhaiparis voltam....és most megint. Sóval mindent megoldunk, kezdetektől a végig. Totális multifunkcionálisak vagyunk.

Jofiel barátnőm (a legkedvesebb) és üzlettársam hív telefonon. Kedvesen szól bele, ahogy felveszem: "Ide érsz ma még dolgozni, te céda????"

Ezért szeretem annyira, mert olyan kis édes! :)

Szóval indulnom kellene. Gyorsan átnézem a ruhatáram. Mit is vegyek fel? Hmmm....Jó, hideg van és tökig érő hó! Akkor csizma, de akkor már magassarkú :) fekete, szűk farmer, szára a csizmába tűrve. Kötött nagynyakú pulcsi és a szőrösnyakú, velúr bőrkabát. Hozzá illő táska :) (Gyorsan átpakolni bele a telefont, pénztárcát, zsepit, neszeszart, CIGIT! )

Indulásra kész!

Kis családomtól búcsút veszek, elindulok.

Az elsőn jut eszembe, ahogy meglátom Jóskabácsit, hogy basztikuli, a kocsikulcs fennt maradt.

Futás vissza a harmadikra. Kisebb meccset folytatok Rizsávala, mert a plüss, rózsaszín malacot imádja a kulcsomon. Persze én győzök, ajtó bezárása. (Fő a biztonság, 5 féle zár van a bejárati ajtómon)

Lépcsőn lerohanok, ahogy tudok magassarkban. Ilyenkor kibukik, hogy tipikus nő vagyok, bukdácsolok lefelé, majd nem találom a kocsit. Nem tudom hová parkoltam az este.

Végre meglátom. 

Bordós-lilás színű, peugeot 407 cc-m van. IMÁDOM!!!!! :)

Laza mozdulattal bedobom a táskám az anyós ülésre. Mondanom sem kell, hogy minden kihullik belőle. Jégkaparó elő (rózsaszín), lekotrom a havat,jeget a szélvédőről, bevágódom a kocsiba, kis kuplung, nagy gáz. Kicsit kaparok,aztán kilő a kocsim.

Bömböl a zene, az ISTENEM énekel (Michael Jackson), nyomatom a Billie Jeant. Szerintem hülyének néznek az emberek.

Száguldok a melóba......

 

Ajánlott dal: Stílusosan..... https://www.youtube.com/watch?v=_fHoDWc22B0&feature=related

A bejegyzés trackback címe:

https://secretdreams.blog.hu/api/trackback/id/tr731545640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása