Történetek....

Sweet Cat Blog's

Secret Dreams

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Chat

Tündérlány ...7

2009.12.23. 11:14 | SweetCat | Szólj hozzá!

Telefon csörgésre ébredek. Jácint hív. Eszébe jutott, hogy vigyem be neki az mp4 lejátszómat, mert unatkozik.

Zoárd alszik. Nincs szivem felébreszteni. Annyira édes. Megsimogatom az arcát. Ujjaim alatt serceg a borosta, de ezt szeretem, ettől férfias igazán. Haját eltűröm a szeméből, megpuszilom az ajkait. Ki sem nyitja a szemét, csak magához húz, átölel. Forró csókot lehel a számra. Magához szorít.

-Hová mész? Bújj vissza mellém.

-Nem lehet. Jácint hívott. Nem tud mit kezdeni magával.-ahogy kimondom, már a lap topom is csipogni kezd.

-Te milyen fontos ember vagy!

-Aludhatsz még nyugodtan, de nekem sajnos csomó a melóm, meg a dolgom.-homlokon csókolom és kimegyek  szobából. A kezemet fogja, hosszan, próbál visszahúzni, de muszáj mennem. Felnyitom teljesen a gép tetejét. Jofiel nyaggat msn-en. Problémák vannak bent. Nem mert hívni, hátha macskajaj gyötör a tegnap este után. Felhívom.

-Szia Nyuszifül. Nem vagyok másnapos, de ha elmesélem, hogy pasi fekszik az ágyamban....-suttogom a telefonba.

-Micsoda????-beleüvölt, majd beszakad a dobhártyám.

-Ne üvölts már basszus, megsüketülök!!!

-De most nem azt mondtad, hogy a pasi meleg?

-Igen, Jácint az, de a tesója van az ágyamban!

-Te! Én ezt nem értem! Most, hogy az istenbe került oda a tesója?

-Mindegy, majd elmesélem. Most azt mondd, hogy mi a gáz.

Elmeséli, hogy a hisztis nő, már megint ott van és kikészíti őket. Semmi nem jó neki és mindenkivel üvöltözik. Elmondom neki, hogy a kórház előtt bemegyek és rendet teszek, csak felöltözök és indulok. Beleköt rögtön a kórház dologba, leállítom, nem telefon téma, majd személyesen. Kinyomom a telefont, nekiállok öltözködni. Zoárd is kimászik az ágyól, keresi az alsónadrágját. Közlöm vele, hogy az ugye vizes, a fűrdőben van, a radiátoron.

-Hová ilyen sietősen Kis Vörös?-kérdi mosolyogva homlokon csókol.

-Be kell mennem a céghez is, utána meg megyek Jácinthoz. Kihoznád a hálóból az mp4 lejátszómat? Megígértem az öcsédnek, hogy beviszem neki. Jössz te is velem? Vagy maradhatsz is, ha akarsz. Kaja van a hűtőben. Nézhetsz tv-t, vagy találd fel magad.

-Édes! Veled megyek.

-De a bugyim nem jó rád! -vágom rá vigyorogva.

-Minek nekem a bugyid? -kérdi a szemöldökét ráncolva, nem érti a dolgot.

-Hát a gatyád vizes.

-Jahh, nagy ügy, nem lesz rajtam! ;) -kacsint rám kacéran.

Ő is öltözködni kezd, én már a csizmám húzom. Összedobálok egy táskába pár cuccot, amit beviszünk Jácintnak. Állatkákat megetetem, megdögönyözöm a két bundást. Zoárd megáll mellettem, startra kész. Felállok, leakasztom a kulcsaimat a kulcstartóról. Bezárom a bejárati ajtón a millió biztonsági zárat, ő többször torok köszörüléssel jelzi, hogy unja a ritusnak számító bezárkózási kényszeremet.

-Jó, jó...indulunk már.

Mosolyog, kézen fog és elindulunk lefelé a lépcsőkön. Ahogy leérünk, kinyitja előttem a kaput, micsoda gavallér! Indulok a kocsim felé, csuklómnál fogva vissza ránt. A kezembe nyomja a kocsija kulcsait és csókot lehel az ajkaimra, gyengéden.

-Én vezessem a kocsidat?

-Aham.

-Biztos vagy te ebben?

-Benned vagyok biztos!

Beülünk a kocsiba. Indítok. Még soha nem vezettem ekkora kocsit. Fura, meg az is, hogy itt ül mellettem a pasi és figyel. A havas utakon mégjobban félek, bár meg kell mondjam, hogy ez a kocsi jobban fekszi az utakat, mint az enyém. Persze, csak a havas utakat.

-Na milyen a kocsi kis Vörös?

-Fura nekem kicsit, de azért bírom ahogy hasít a havon. Igaz, hogy az enyém meg úgy fekszik a száraz utakon, mint cica az ágyban.-dicsekedem mosolyogva.

-Hmm. Te olyan dolgokat, élőlényeket veszel magad köré, amik olyanok mint te?

-Ezt hogy érted?

-Hát Sicc és Rizsa is olyanok, mint te. Sicc még bundájában is.

Ezen még sosem gondolkodtam, de igaza lehet. Közben megérkezünk a melóhelyemre. Leállítom a kocsit és felé fordulok.

-Bejössz vagy megvársz?

-Bemehetek?

-Persze, ha akarsz. Elvégre én vagyok a főnök.-kacsintok.

Bejön velem, azt mondja érdekli a munkahelyem, meg a melóm. Ahogy belépünk az ajtón, a csajok vigyorognak, összesúgdolónak. Tudom, hogy mindenki őt nézi. Azon tanakodnak, hogy ő ki, meg hogy kerül ide, vagy hol szedtem össze. Szólok Zoárdnak, hogy mindjárt jövök, addig találja fel magát. És megyek a hisztishez.

A vörös dög két héttel az esküvő előtt el akar pártolni tőlnk, csak mert nem tetszik neki a torta amit intéztünk. Amit végülis ő választott ki, de mára meggondolta magát. Időbe telik ugyan, de sikerül megoldanom a dolgot. A hisztis elégedetten távozik, én pedig megbeszélést tartok a lányokkal. Rögtön azt kérdik ki a pasi, honnan ismerem, stb. Pár szóban elmondom nekik, hogy mi a helyzet, kiakadnak. Nem akarják elhinni, de abban egyet értünk, hogy jó pasi.

Elköszönök a lányoktól és elindulok az ajtó felé. Zoárd egy, épp az imént betérő, leendő kuncsafttal beszélget és amint hallom épp ránkbeszéli őt.

Elköszönünk és elindulunk a kocsihoz. Ismét én vezetek, élvezem. Körülményesen bár, de odaérünk a kórházba. Jácint már vár minket és az arcára bárgyú vigyor ül ki, mikor meglátja, hogy együtt lépünk be az ajtón.

-Csak nem egymásra találtatok itt az én betegségem kapcsán?-kérdi vigyorogva.

-Édes öcsém, te beteg vagy, de tényleg.-mondja Zoárd és közben hamisan mosolyog.

-Jaja, úgy teszel, mintha nem lennél ráindulva a kis vörös szépségemre.

-Helló,helló,helló- vágok közbe kissé ingerülten- Úgy tesztek, mintha itt sem lennék a szobában.

Zoárd mosolyog és átölel.

-Na jó, igen, szerintem van köztünk valami. Vagy nem Cica?

-Már Cicának hívsz? Mióta vagyunk ilyen jóban?

-Úúúúúgy tudtam, hogy ha ti találkoztok, akkor összejöttök. Egymásnak valóak vagytok, ezt tudtam ahogy megláttam ezt a gyönyörű kislányt.

-Na jó, jön az orvos vizitelni, kimegyünk-vágom közbe-ha végzett, visszajövünk és beszélünk.

Kimegyünk a folyosóra és leülünk egymás mellé. Ugyan úgy, mint az éjszaka és megintcsak várunk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://secretdreams.blog.hu/api/trackback/id/tr651617599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása