Történetek....

Sweet Cat Blog's

Secret Dreams

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Chat

Tündérlány...3

2009.12.11. 11:47 | SweetCat | Szólj hozzá!

Egész nap azon jár az agyam, hogy nem véletlenül találkoztunk mi Jácinttal. A sors sodorta elém az új szomszédot.

Már kétszer felhívtam, kiröhögött. De nem is értem magam, hiányzik vagy mi.

Megbeszéltük, hogy este "randizunk". Átjön hozzám, hoz valami házipálinkát. Szóval holnap nem jövök dolgozni. Jofiel-nek már mondtam is. Örült neki....Persze ettől még a telefonom be lesz kapcsolva, el tu érni, meghát online kapcsolatban is leszünk.

Nah, megjött a hisztérika. Ettől a nőtől kikészülök. Egy kis vörös dög. Folyton problémája van mindennel. Neki soha semmi nem jó. Ágit, a kozmetikusunkat már most bestresszelte. Most jött hatodszorra esküvői smink próbára. A ruháját 12 x kellett átszabni.

Nem baj, senki nem veheti el a kedvem, este iszunk. :) Kimegyek, megmentem Ágit a sárkány karmaiból. Muszáj rendet tennem. Ági egy picike, kb 160 cm magas, duckó lány. Imádom, egy tündér. De ez a démoni nőszemély az idegeire megy.

Sikerült elmagyaráznom neki, hogy a vörös hajához nem feltétlenül előnyös a rózsaszín smink..... sajnos majdnem meghaladta az értelmi képességeit, de végül csak sikerrel jártam. Ágit meg kiküldtem egy cigire.

Egész nap csak az órát lestem és most végre 14 óra van, szóval mára végeztünk. Jfiel ás Ági is velem jön ma hazafelé. Kitárgyaljuk a vörös dög dolgát és megállapítjuk, hogy szombaton el kell menjünk egyet bulizni, hogy kicsit kikapcsoljunk.

Kirakom a csajokat és szaggatok hazafelé. Illetve csak előbb a kisboltig, mert kell vennem estére valami rágcsit, hogy legyen mi felszívja a páleszt.

Még a lépcsőház ajtajában leverem a csizmámról a havat, mert nem akarok konfliktust házmesterékkel :)

Ahogy belpek az ajtón, már jönnek elém a "gyerekek". Sicc a kezemben lévő szatyrot szugerálja. Tudja, hogy hoztam nekik is enni. Gyorsn ledobálom a ruhámat, játszósba bújok és megetetem az állatkáimat.

Majd borzalmas sebességgel nekiállok takarítani. Zuhany, hajmosás. Fogadóképes állapotba kell hozzam magamat. Nem csak rágcsálnivalót vettem a boltban, hanem vettem cuccokat egy könnyű, esti salátához is.

8 körül meg is érkezik újdonsült szomszédom és barátom. Rögtön egy cigivel kezdjük a teraszon. Sicc levakarhatatlanül Jácint nyomában van.

Behúzódunk a meleg lakásba. Elhelyezkedünk a kanapén és nekiállunk, enni-inni.

Utóbbit sűrűbben, hosszabban tesszük.

Jácint pedig belekezd a mesélésbe.....

 

És a dal..... :) :

 https://www.youtube.com/watch?v=-CinPyf08a4

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://secretdreams.blog.hu/api/trackback/id/tr191590107

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: kblog 2018.12.21. 00:02:42

anderson ford mercury - Born different 2 more amazing medical stories

Trackback: kryptonia 2018.12.19. 23:27:58

Amtrol wx-202 troubleshooting - naykovm

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása