Történetek....

Sweet Cat Blog's

Secret Dreams

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Chat

Tündérlány...15.

2011.11.12. 21:29 | SweetCat | Szólj hozzá!

Imádom az érdes, mély hangját. Nem tudok betelni vele, megnyugszom tőle teljesen.

-Hogy vagy Szerelmem?- kérdezem izgatottan.

-Nem fontos velem mi  van-hangzik a válasz- azt mondd te hogy érzed magad!

Hallom a hangján, hogy aggódik értem, én mégis megnyugszom búgó hangja hallatán. Jácint az ágyam szélén ül, látom szemében, hogy megnyugodott kicsit, látja, hogy jobban vagyok. Hogy doppingol Zoárd hangja, erőt ad.

Zoárd elmondja, hogy legyek nagyon óvatos, hogy a családom is figyeljen oda minden apró jelre. Hogy rendőrök vigyáznak és figyelnek ránk, de azért legyünk nagyon óvatosak. Hihetetlen, de nem magam miatt aggódom. Sokkal inkább féltem őt. Sokkal inkább érdekel, mi van vele, hogy van, mit csinál. Hiányzik és féltem is nagyon. 

-Figyelj Kicsim, nagyon vigyázz magadra, amint tudok meglátogatlak.

-Ne velem foglalkozz most. Jácint azt mondta, hogy azt hiszik meghaltam.

-Az egy dolog, hogy mit hisznek, de akkor is féltelek.

-Mikor tudunk beszélni megint?

-Nem tudom, féltelek, nagyon. Nem tudom mire képesek. Még tart a nyomozás, engem le akarnak venni az ügyről, mivel mostmár érintett vagyok benne én is, a szeretteim is.

-Nagyon vigyázz magadra kérlek és amint tudsz jelentkezz. Rendben?

-Rendben, szeretlek!

-Én is szeretlek.

-Szia.

A kezem lemerevedik, csak fogom a fülemhez a telefont. Már megszakadt a vonal, de nem vagyok képes letenni. Jácint veszi ki a kezemből, majd egy bögrét ad a kezembe, belekortyolok a teába. Az ízetlen, higed tea lassan folyik le a torkomon, a citrom marja a nyelvemet. Rossz is az íze, nem is esik jól, de muszáj innom és nem is akarom abbahagyni, szomjas vagyok.

Csak most kezdem felfedezni, hány testrészem fáj. Gipszben van mindkét lábam, egyik térdig, másik a combomig. Próbálok felülni, de mintha le lennék kötözve. Fáj még a levegővétel is. A bal karomon fúrcsa, vastag, gennyező seb, hatalmas területen.

-Megégett-mondja Jácint, mikor látja, hogy a karomat nézem. -De meg meg fogsz gyógyulni. Elmúlik, de ha nem is teljesen, akkor megműttetjük, olyan lesz, mintha soha meg sem történt volna, hidd el.

-De mit mondanak? Mikor mehetek haza?

-Ne ezzel foglalkozz, jó kezekben vagy itt és míg itt vagy, biztonságot is nyújt, hogy szem előtt vagy.

Két orvos lép a kórterembe, nyomukban 5 medikussal. Lázlapot néznek és szólnak Jácintnak, hogy a vizit idejére menjen ki, majd utána visszajöhet.

 

A dal: (kicsit hasonlít csak) https://www.youtube.com/watch?v=N32rAoVyeL8

A bejegyzés trackback címe:

https://secretdreams.blog.hu/api/trackback/id/tr193373434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása