Történetek....

Sweet Cat Blog's

Secret Dreams

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Chat

Tündérlány...2

2009.11.25. 11:41 | SweetCat | Szólj hozzá!

Pörgős napunk volt ma is.

Éppen hazafelé tartok munkából.

3 esküvőt, 2 keresztelőt és 1 ballagást intézünk most.

Rádiót hallgatok, "retro" zenék mennek, élvezem őket. Bár fáradt vagyok, de azért még éneklem a slágereket.

A láabam majd leszakad, mire felérek a harmadikra. Ráadásul a másodikon vagy fél órát időztem, mert a Joli néni megint panaszkodott az új lakókra. Én vagyok a lelki szemetesláda.

Azt mondja megint hangoskodtak. Én nem hallok sosem semmit. Vagy az én fülemmel van baj, vagy már megint elaludt a Mónika Show-n! Csinálta má ezt párszor, aztán mindig másra fogja a dolgokat.

Egyszer arra panaszkodott, hogy egész éjszaka egy baromi hosszú természetfilmet adtak a halakról. De állította, hogy legalább 6 órás volt a film, és nem beszéltek benne. Aztán megfejtettem a problémát, a duna tv-n aludt el. És mikor felébredt már adás szünet volt.... Ő meg fél éjszaka a halakat leste, várta az akciót!!

Az új lakókra visszatérve. Még senki nem látta őket. Lehet, hogy 6-an vannak, de lehet, hogy csak egy valaki. Nem tudom, annyira nem is érdekel, biztos ők is nyugdíjasok.

A lakásba lépve észreveszek egy papírt az asztalon. A nővérem volt ma nálam. Levitte a kutyát sétálni, megint megetette a macskát (olyan kövér már így is) és kérdi, hogy mikor szedek már össze valami jó pasit.

Komolyan, mióta férjhez ment, mással sem foglalkozik, minthogy engem is férjhez adjon. Csak nekem nem az a stílusom, mint neki. Nekem nem az a lényeg, hogy gazdag legyen és befolyásos. Hogy bazi háza legyen, drága kocsija, legalább 4 db. Nekem a szerelem a fontos!!!

Hmm, meg kell vonnom tőle a kulcsaimat. Ne járkáljon be ide.

Átöltözök játszós ruhába. Kezdődik a második műszakom.

A prűdek innentől ne olvassák tovább!!!!!!

Bekapcsolom a kis emeltdíjas telefonomat.... Másodállásban egy régi barátomnak segítek (Erick), illetve, már nem kellene csinálnom, csak annyira hozzászoktam. Kicsit megvolt csszva úgy 1,5 évvel ezelőtt. Megkért, hogy segítsek neki. Mikor felvázolta mit kellene csinálnom, kiakadtam. Ma már természetes számomra.

Szexuális szolgálatatásokat nyújtok embereknek.

Mielőtt bárki rosszvérűnek gondolna, elmondom, hogy pusztán virtuális és verbális síkon teszem.

Szextelefon, illetve msn. Az arra vágyó ember felhív telefonon, vagy rámkattint msn-en és már írom is amire vágyik. Ennyi idő alatt már az első pár mondat után tudom, hogy kinek mire van szüksége.

El semi hinnétek, hogy mennyi lelki sérült ember van. Az a vicces, hogy a legtöbb "kuncsaftommal" beszélgetünk. Kiöntik a lelküket, én tanácsot adok nekik és ennyi. Persze vannak akik arra használják a lehetőséget amire kitalálták.

Talán ezért sincsen normális kapcsolatom....

Tele engedem a kádat vízzel, sok habbal. Meggyújtok pár gyertyát és elmerülök benne. Megcsörren a telefon, az órára pillantok, 17:30, tudom is, hogy ki az. Csak Feketének hívom. Egyszer bemutatkozott, de a nevére már nem emlékszem. Fekete, mert mindent feketén lát. Én napi szinten ápolom kicsi lelkét. Vele egyébként szinte olyan, mintha együtt lennénk, ismerjük egymás mindennapjait. Ma megint depressziós hangulatban van. Tegnap randija volt, nem sikerült valami jól. Vagyishát az ágyban végződött, de nem az igazi volt. Cserébe elmondom az én napomat, lázba jön mikor mondom neki, hogy a kádban vagyok :) Egyszer közölte, hogy találkozni akar velem, mert szerelmes belém, engem akar. Hamar leállítottam.

Kb. másfél óra telt el. Már kihült a vizem. Hát elköszönök Feketétől és kikászálódom a kádból. Sicc is megérkezik végszóra. Hangosan dorombol és a lábamhoz dörgölőzik.  Ki kell mennem egy cigire. Fekete ma is megfeküdte a tüdőmet. Közben látom, hogy "Muff vadász" rámköszönt. Már a neve alapján tudom, hogy tapló lesz, szóval ma domina leszek :D Hát írom neki, hogy míg visszatér az Úrnő, addig vetkőzzön meztelenre és üljön az ágy szélére!

Rizsástól, Siccestől kimegyek az erkélyre és rágyújtok. Nincs túl hűvös, de a kabátot elállom. Tiszta hófelhő az ég, mindjárt kiszakad az egyik és hullani kezd. Kutyám és macskám összebújva figyelnek engem. Várják, hogy végezzek, nem hagynak kint egyedül. 

Visszatérek a muffoshoz. Látom már vagy 3x írt, hogy hol vagyok. Kis türelmetlen, na majd most megkapod. :D

Kis betekintést kaphattok a beszélgetésből:

 

<Muff vadász> hol vagy már???

<Riddle> Mit mondtam neked? Megtetted amire az úrnőd kért? Te kis szukafattya?

<Muff vadász> dugni akarok!!!!!

<Riddle> Amiért feleselsz, térdre és nyald a csizmámat, te kutya!!!!

<Muff vadász> igenis

<Riddle> Igenis mi? A megszólításom Úrnő! Ha nem teszed hozzá, kapsz a korbáccsal!

<Muff vadász> igenis úrnőm!!

Jaaaalj, ebből nem is mutatok többet. Borzalom ez az ember. Nem normális. Pár perc alatt lealázom, majd befejezem vele a társalgást. Ebben a szado-mazo dologban nem vagyok jó. Talán mert az életben is a gyengédséget szeretem.

22:04 van, már 3 állandó emberrel is sikerült beszélnem. Csak ez az egy aberrált volt, hála az égnek. Ma valahogy nincs hangulatom ezekhez. Kilépek msn-ről és kikapcsolom a telefont. Kimegyek inkábba az erkélyre, mert hallom Joli nénit kiabálni. Belebjok a bundás csizmámba és felveszem a téli kabátomat. Közben elkezdett szakadni a hó is. Figyelem miket kiabál szegény, bár nem hallom, hogy rajta kívül bárki más is hangoskodna.

Teljesen elvarázsol a hóesés, imádom. Ekkor észreveszem, hogy valaki jön kifelé a házunkból, nem öreg!!!!

Ez egy fiatal srác. Fura járása van. Dideregve megy a kis Volkswagen bogárhoz. Felnéz, észrevesz, oda int és beszáll a kocsiba, majd elhajt. Ő az új lakó. Fiatal és pasi. Alig várom, hogy megismerjem. Bár, ahogy elnézem, túl csajosan vezet.

Bemegyek a lakásba, kiveszem a műanyag éthordót a hűtőből (nővérem hozott nekem benne kaját), bedobom a mikróba. Bekapcsolom a tévét, a nagy fotelembe kuporodom és megeszem a vacsorámat. Valami romantikus film megy. Vévig szándékozom nézni. Persze a harmadik reklámnál feladom. Hanyadt fekszem az ágyban, betakarózva tetőtől-talpig és bámulom ahogy esik a hó. Aztán elalszom....

Reggel a telefon ébresztőjére ébredek. Kikászálódom az ágyból és fűrdő felé veszem az irányt. A tükörbe nézek és elszörnyedek. Ekkor hallom, hogy valaki kopogtat az ajtómon.

Felkapom a köntösöm és ajtót nyitok. Egy ismeretlen arc fogad. Mosolyog és bemutatkozik.

-Helló, Jácint vagyok. A hagoskodó új szomszéd a Joli néniék mellől. Ne haragudj, hogy korán reggel zavarlak.

Bénán mosolygok, meg szerintem még a szám is büdös, mert fogat nem tudtam mosni.

-Szia. Anael vagyok, a Joli néni felső szomszédja és lelki szemetesládája. Bocsi, amiért nyílván büdös a szám, de nem zavarsz. Gyere be. Iszol velem egy kávét?

Bejön. Leül.

Kedves arca, hangja van. Lágyak a vonásai. Kék szemű, magas, vékony testalkatú, törkeny. Szőkés haja van. Ahogy felemeli a kávés bögrét, már tudom, hogy miért fura a járása, hogy miért vezet csajosan. Első pár mondatában közli is velem, hogy tudjam, Ő meleg.

Megnyugtatom, hogy nekem semmi problémám evvel. Kiderül, hogy Ő is dohányzik. Szóval adtam neki egy plédet, a hátára terítette és kimentünk az erkélyre. Nagyon kedves a srác, ezt megállapítottam. Leültünk a hintaágyra. Sicc Jácint ölébe telepedett, nekem ez elég volt. Miközben beszélgettünk, még arra is rájöttünk, hogy pár utcával messzebb dolgozik az én munkahelyemtől. Hát meginvitáltam, menjünk együtt, jöjjön velem.

Beültünk a kocsimba és elindultunk dolgozni.

 

Ajánlott dal: (lesznek akik tudják miért) https://www.youtube.com/watch?v=e9Vk842fGvY

A bejegyzés trackback címe:

https://secretdreams.blog.hu/api/trackback/id/tr191551182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása