Történetek....

Sweet Cat Blog's

Secret Dreams

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Chat

Tündérlány ...10

2010.01.19. 12:01 | SweetCat | Szólj hozzá!

Jofiel és István csenget. Kutsák az ajtónak rontanak. Sietve nyitok ajtót. Egész nap készültem erre az esti összejövetelre. Főztem, sütöttem nekik. És ugye most találkoznak hivatalosan is a kedvessel.

Megvolt a bemutatás, elmagyíráztam, hogy miért van kettő kutyám jelenleg. Én a konyhába igyekszem, hogy a sütit leviziteljem. Jofiel utánam nyargal, a két fiú pedig beszélgetni kezd. Jofiel rögtön faggatózni kezd, hogy mi volt, hogy volt, hányszor s miegymás.

-Mit mondjak? Jó volt. Nagyon jó. Érzéki, figyelmes és úgy tud csókolni, hogy kimegy a testemből az erő, majd összeesek.

-Hihetetlen. És marha jó pasi is. Istvánt ráusztottam, faggassa ki. ZDe alig ismered, nem?!

-De! Félek is ettől az egésztől. Annyira kísérteties. Annyira egy hullámhosszon vagyunk.

Bemegyünk a fiúkhoz, Jofiel megterít. Feltálalom a vacsit, s nekiállunk enni. Csak a villák/kések csattogása-nyikorgása hallatszik. Meg ahogy István jóízűen csámcsog. :) Jofiel ráförmed. Én viszont védem, végre tudom, hogy jót főztem.

Megcsörren Zoárd telefonja. Fura lesz az arca, ahogy a telefon kijelzőjén észreveszi ki hívja. Elnézést kér és a fűrdőbe zárkózik telefonálni. Jofiel és István összesandítanak. Majd drága barátnőm nem hagyja szó nélkül a dolgot.

-Tudod, hogy imádlak...-kezdi hátulról-de láttad az arcát? Figyelj tesókám, valami nem ok ezzel a pasival. Mielőtt komolyabbra fordulna a dolog, ismerd meg. Nem akarom, hogy rámenjen a kis szíved, lelked.

István tele szájjal helyesel, bólogat. Majd így szól: -Most komolyan kicsi szivi. Vigyázz magadra. Bár normálisnak tűnik, de sokmindent nem tudsz még róla. Az kiderült, mikor beszélgettem vele, hogy ő is totál rád van kattanva, meg ez látszik is mikor rád néz. Ahogy rád néz. De csak óvatosan, jó?

-Jó. De most egyetek, mert asszem jön.

Visszatér az asztalhoz. Ahogy leül mellém, megfogja a kezem, megszorítja. Szomorú arccal folytatja a vacsorát. Barátaim próbálják oldani a feszültséget, ő  pedig udvariasan próbál mosolyt erőltetni bánatos arcára.

Jofiel a vacsora után közli, hogy nekik menniük kell, ne haragudjunk, majd rám kacsint. Imádom ezt a nőt. Tudja mikor, mit kell tenni. Kikísérjük őket, elbúcsúzunk. Becsukom az ajtót, hátat fordítok és neki dőlök.

Zoárd előttem áll. Megfogja a kezemet, mesimogatja az arcomat, megcsókol. Elindul a kanapé felé, magaután húzva engem.

-Ülj le. Beszélnünk kell.-mondja komolyan.

Hát leülök, kezeim remegnek, szinte nem is akarom hallani amit mondani akar.,

-Van valami, amiről nem beszéltem. De tudnod kell.- mondja el-el csukló hanggal.-Mielőtt belekezdenék, tudnod kell azt is, hogy minden amit mondtam, tettem, az igaz. Szeretlek és fontos vagy nekem, bármilyen nevetségesen is hangzik.

-Nekem van egy gyerekem és egy feleségem is. -A szavai úgy hasítanak a szívembe, mint valami mrgezett nyíl. Borzalmas fájdalom feszíti a mellkasom.

-Illetve, csak volt feleségem, két éve elváltunk.

-Erre nem tudok így hírtelen mit mondani.

-Akkor ne mondj semmit, csak hagyd, hogy folytassam. Szóval a lányom hívott. Most 10 éves. Lázadó korszakát éli, az anyja meg uszítja ellenem. Most is azért hívott, mert az anyja azt mondta neki, hogy mivel két napja nem havtam, már nem is érdekel engem. És ez nem igaz. Imádom őt. Elmeséltem neki Jácintot, szeretik nagyon egymást. De Kora nagyon befolyásolható az anyja által. Rólad nem tettem említést. Meg akartam várni, hogy mit szólsz ezekhez. Hogy szeretni fogsz-e még ezek után is. Szeretsz még?

-Persze, hogy szeretlek. Csak nem is tudom. Elmondhattad volna.

-De mikor? Az első csókunk előtt mondanom kellett volna, hogy héééé, várj, nekem van ám egy gyerekem, meg egy bolond ex feleségem?

-Igazad van, nem volt rá alkalom. Annyira gyorsan történt minden.

-És akkor most vége lesz?

-Dehogy lesz. Vagy azt akarod, hogy legyen vége?

-Én Téged akarlak, mindennél jobban. El sem tudom mondani mennyire.

-Akkor ebben maradjunk. Aztán meglátjuk hogyan tovább.

-Most viszont el kell mennem. Megígértem Korának, hogy nálam aludhat, elmegyek érte. Az anyját meg leállítom. Később hívlak, jó?

-Oksi.

-Hé cica! Szeretlek!!!!!

Nem mondok semmit, csak megcsókolom, s hagyom elmenni.

 

 A dal pedig: https://www.youtube.com/watch?v=hGJf5V-4QE0

A bejegyzés trackback címe:

https://secretdreams.blog.hu/api/trackback/id/tr491684361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása